media.news.imagealternatetextformat

با بیش از ۹۶۰ جانباخته ظرف ۲۴ ساعت گذشته؛ انگلیس ابتلای حدود ۵۶ هزار نفر به کرونا را تأیید کرد

شنبه, 13 دی,1399 11:15 ق.ظ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، داده‌های رسمی دولت انگلیس نشان می‌دهد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته در این کشور ۵۵،۸۹۲ مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده است که نسبت به یک روز قبل از آن (چهارشنبه) افزایشی ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

طبق همین داده‌ها، در شبانه روز گذشته ۹۶۴ نفر از بیماران کرونایی در انگلیس جان خود را بر اثر عوارض ناشی از این بیماری از دست داده‌اند.
این در حالی است که روز چهارشنبه شمار مبتلایان در انگلیس رقم ۵۰،۰۲۳ نفر و تعداد جانباختگان ۹۸۱ نفر اعلام شد.
به گزارش مهر، سه شنبه گذشته بیمارستان اضطراری «نایتین‌گیل» (Nightingale) در شهر لندن که به کمک ارتش انگلیس در ماه مارس سال جاری میلادی و برای پذیرش موج فزاینده بیماران کرونایی برپا شده بود؛ از بیم شیوع گسترده کرونای انگلیسی به حال آماده‌باش درآمد.
شبکه اسکای نیوز در گزارشی به نقل از یک سخنگوی وزارت بهداشت انگلیس با تأیید این خبر که بیمارستان «نایتین‌گیل» در حالت آماده‌باش به سر می‌برد و قرار است برای کمک به بیمارستان‌های پایتخت و در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد، نوشت که لازم است مردم لندن مراقبت‌های بیشتری برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس انجام دهند؛ چون در غیر این صورت افزایش نرخ مرگ و میر اجتناب ناپذیر خواهد بود.
شبکه تلویزیونی اسکای نیوز همچنین در گزارشی اعلام کرد که پی افزایش شمار مبتلایان به کرونا و بستری شدن بیش از ۲۰ هزار نفر در بخش‌های مراقبت ویژه؛ بیماران برای پیدا شدن تخت خالی تا ۶ ساعت بیرون از بیمارستان «میدوی» (Medway) در «کنت» واقع در انگلیس، در داخل آمبولانس‌ها منتظر ماندند.